نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7405
-
الف
+

انتقاد از نشر انترنتی فلم ها در هند

«دل بیچاره» آخرین فلم «سوشانت سینگ راجپوت» به زودی اکران می شود.

به گزارش آی فیلم 2، گروه سینمایی «کارنیوال» هند از اکران دیجیتال فلم ها به صورت انترنتی در ماه های آینده اظهار ناامیدی کرد.

طبق اعلام کمپنی دیزنی، 7 فلم «لکشمی بمب»، «Bhuj: The Pride Of India»، «سرک 2»، «دل بیچاره» آخرین فلم «سوشانت سینگ راجپوت»، «گاو بزرگ»، «خداحافظ» و «چمدان» از بالیوود قرار است به زودی به صورت دیجیتال اکران شوند.

«Mohan Umrotkar» مدیر سینماهای کارنیوال هند در بیانیه ای اظهار داشت: بسیار ناامید کننده است که فلمسازان اکران دیجیتال را انتخاب می کنند در حالی که فقط چند قدم با بازگشایی سالون های سینما فاصله داریم.

وی ادامه داد: در سراسر هند با تمام رعایت نکات صحی، تمام مشاغل در حال بازگشایی هستند و مراکز تجاری در حال حاضر باز شده اند. فلمسازان هندی فقط کمی به صبر بیشتری نیار دارند تا بتوانند فلم های خود را در سینماها اکران کنند.

مدیر سینماهای کارنیوال هند تاکید کرد: در زمان قرنطینه، ما نظرسنجی های بسیاری را انجام دادیم و اکثر مخاطبان منتظر بازگشایی سینماها هستند. برای رونق صنعت فلم ، همه باید در کنار یکدیگر بایستند و اگر فلم هایی که برای سینماها ساخته شده اند، در سالون های سینما اکران نشوند، ممکن است رشد صنعت فلم در هند با خطر مواجه شود.

گفتنی است با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کمپنی های فلمسازی تصمیم برای انتشار دیجیتال گرفته اند که از یک سو نگرانی فروش پایین و از سوی دیگر سرقت فلم ها و انتشار غیر قانونی آن در انترنت، صنعت فلمسازی را تهدید می کند.

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر